Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

Σεξουαλικές αποκαλύψεις στη δίκη για τη δολοφονία του Αρχιμανδρίτη στη Χώρα

Σεξουαλικές αποκαλύψεις στη δίκη για τη δολοφονία του Αρχιμανδρίτη στη ΧώραΓράφτηκε από την  


Δεν ήταν στο σπίτι του αρχιμανδρίτη Φώτη Ζαχαρόπουλου το βράδυ που έγινε το έγκλημα, πέρυσι Σάββατο 15 Φεβρουαρίου: Αυτό υποστηρίζει ο 24χρονος Γεωργιανός, ο οποίος κατηγορείται για τη δολοφονία του μαζί με έναν ανήλικο τότε Ελληνα.
Η δολοφονία του 54χρονου αρχιμανδρίτη είχε μεγάλο αντίκτυπο στην κοινή γνώμη, ιδιαίτερα για τον τρόπο με τον οποίο βρέθηκε νεκρός, στραγγαλισμένος με το πουκάμισό του και χωρίς να φοράει ρούχα. Χθες, πρώτη μέρα της δίκης του Γεωργιανού που κατηγορείται για τη δολοφονία, μαζί με τον 18χρονο Χωραΐτη, ακούστηκαν πολλά τόσο για την ερωτική ζωή του αρχιμανδρίτη όσο και για τον έκρυθμο χαρακτήρα του.

Ο τελευταίος καταδικάστηκε σε κάθειρξη 15 ετών και ενός μήνα πέρυσι τον Ιούλιο από το Τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων Κυπαρισσίας. Το δικαστήριο αυτό αποφάσισε μάλιστα ότι ο ανήλικος τότε Χωραΐτης δεν ήταν εκείνος που χτύπησε με τη σιδηρογροθιά και στραγγάλισε τον 54χρονο αρχιμανδρίτη με το ίδιο του το πουκάμισο, αλλά ο 24χρονος Γεωργιανός που ήταν μαζί του. Ετσι ο Γεωργιανός αντιμετωπίζει κατηγορίες για ανθρωποκτονία με πρόθεση κατά συναυτουργία, ληστεία τελεσθείσα με ιδιαίτερη σκληρότητα κατά συναυτουργία, οπλοφορία και οπλοχρησία από κοινού.
Οι δικηγόροι του Γεωργιανού Κική Πακιρτζίδου και Εφη Ορφανίδου επικαλέστηκαν χθες ότι υπάρχει υλικό από δύο τράπεζες (χωρίς να πουν αν είναι από κάμερες ΑΤΜ), το οποίο πιστοποιεί πως ήταν στην Πύλο μεταξύ 8 με 8.30 το βράδυ. Την ώρα δηλαδή που οι αστυνομικές αρχές εκτιμούν ότι οι δολοφόνοι του αρχιμανδρίτη πήγαν στο σπίτι του. Οι συνήγοροι μάλιστα υποστηρίζουν ότι η υπογραφή του Γεωργιανού στην προανακριτική ομολογία του και στην απολογία του στον ανακριτή δεν είναι ίδιες. Ζήτησαν λοιπόν από το δικαστήριο να μη δεχτεί την ομολογία και να ψάξει εάν αυτή είναι πλαστή. 
Χθες η δίκη στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Καλαμάτας ξεκίνησε με τις καταθέσεις των 7 μαρτύρων κατηγορίας. Διακόπηκε για την Τετάρτη 28 του μήνα, προκειμένου οι συνήγοροι να φέρουν έγγραφα με την υπογραφή του Γεωργιανού και να έρθει ο φάκελός του από την Αστυνομία. Ετσι αποφάσισε το δικαστήριο, για να έχει να συγκρίνει την υπογραφή του και να αποφασίσει αν η ομολογία είναι πλαστή όπως υποστηρίζει, και ο ίδιος δεν την υπέγραψε. 
Η ΚΡΥΦΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ
Αποκαλυπτικά ήταν και όσα ακούστηκαν για τη ζωή του αρχιμανδρίτη. Η δικηγόρος Κ. Πακιρτζίδου είπε στο δικαστήριο ότι υπάρχουν καταγγελίες στην Μητρόπολη Τριφυλίας πως ο αρχιμανδρίτης χάιδευε μέσα στην εκκλησία 14χρονα αγόρια στα γεννητικά τους όργανα. Ενώ οι μάρτυρες, άλλοι ως φήμες που δεν ξέρουν αν αληθεύουν και άλλοι ως πραγματικά περιστατικά που είδαν με τα μάτια τους, είπαν στο δικαστήριο ότι και ανήλικα αγόρια, ελληνόπουλα και ξένοι, περνούσαν από το σπίτι του και σε αντάλλαγμα για τις σεξουαλικές χάρες που έκαναν στον αρχιμανδρίτη έπαιρναν λεφτά. 
Ενας Μολδαβός, από τους αρχικούς υπόπτους της Αστυνομίας για τη δολοφονία, κατέθεσε στο δικαστήριο ότι είχε ερωτικές σχέσεις μαζί του από τα 15. Είπε μάλιστα ότι έπαιρνε λεφτά για τις υπηρεσίες που προσέφερε και δεν σταμάτησε μέχρι και πέρυσι να έχει με τον παπά σεξουαλικές επαφές. Ο ίδιος είπε μάλιστα ότι τα πρώτα χρόνια του είχε δώσει μέχρι και 800 ευρώ για να πάει μαζί του μια φορά. Τα τελευταία χρόνια, επειδή τα οικονομικά του παπά δεν ήταν σύμφωνα με μάρτυρες και τόσο καλά, του έδινε 200 ευρώ. 
Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΜΟΛΔΑΒΟΥ
Ο Μολδαβός, όπως είπε στο δικαστήριο ο ίδιος, πήγε μόνος του στους αστυνομικούς γιατί έψαχναν τον αδερφό του. Επικαλέστηκε μάλιστα πως αυτός είδε τον ανήλικο Χωραΐτη και τον άλλον που ήταν μαζί του να ανεβαίνουν στα σκαλιά στο σπίτι του παπά. Οπως είπε, είχε τηλεφωνήσει στον παπά για να περάσει από το σπίτι του, για να κανονίσουν πότε θα κόψει τα χορτάρια στο μοναστήρι για να πάρει μεροκάματο. Εφτασε όμως καθυστερημένα, γιατί είχαν προηγηθεί ο Χωραΐτης με τον άλλον, που δεν αναγνώρισε ως τον Γεωργιανό κατηγορούμενο γιατί όπως είπε είδε μόνο την πλάτη και ότι φορούσε μαύρο μπουφάν. Αντίθετα ο Χωραΐτης όπως ανέβαινε την σκάλα γύρισε και τον είδε στο πρόσωπο. Ο Μολδαβός επειδή ο παπάς τον είχε μαλώσει μια άλλη φορά που πήγε σπίτι όταν ήταν άλλοι μέσα, αποφάσισε να περιμένει μέχρι να βγουν. Πήγε και κάθισε πίσω από κάτι κάδους γύρω στα 10 - 15 λεπτά. Οταν είδε το φως να αναβοσβήνει 2-3 φορές στην κρεβατοκάμαρα υπέθεσε πως ο παπάς κάνει μαζί τους ό,τι έκανε με τα άλλα αγόρια που προσκαλούσε στο σπίτι, και έφυγε. Δεν απομακρύνθηκε πολύ κι όπως είπε ένα αυτοκίνητο με κορναρίσματα τον προσπέρασε. Το ότι ο παπάς δολοφονήθηκε το έμαθε την επόμενη μέρα, υποστήριξε.

ΤΑ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ
Το μάρτυρα Μολδαβό -για τον οποίο οι δικηγόροι άφησαν υπονοούμενα ότι έπρεπε να διερευνηθεί παραπάνω από την Αστυνομία η τυχόν συμμετοχή του στο έγκλημα- ρώτησαν οι συνήγοροι υπεράσπισης πώς βρέθηκαν τα αποτυπώματά του πάνω σε ένα μπουκάλι κρασί, ακουμπισμένο στον πάγκο της κουζίνας όπου βρέθηκε νεκρός ο αρχιμανδρίτης. Ο μάρτυρας είπε ότι συναντήθηκαν τρεις μέρες πριν τον σκοτώσουν και του πήγε ένα τενεκεδάκι μέλι, αλλά δεν θυμόταν αν άνοιξαν μπουκάλι με κρασί. Το αποτύπωμά του στο εσωτερικό ενός συρταριού, το δικαιολόγησε λέγοντας ότι μπορεί να ήταν το συρτάρι που έπαιρνε τα προφυλακτικά. Επιπλέον, ήταν ο μόνος μάρτυρας ο οποίος είπε ότι ο Γεωργιανός κατηγορούμενος μπλεκόταν σε καβγάδες και μια φορά χτύπησε με σιδηρογροθιά ένα Βούλγαρο και τού έδειξε τα αίματα πάνω της. Μετά, είπε ο μάρτυρας, τον είδε να πετάει την σιδηρογροθιά σε ένα χωράφι. 
Πάντως όπως επεσήμαναν οι συνήγοροι και φαίνεται από τις εκθέσεις έρευνας και το πόρισμα των εγκληματολογικών εργαστηρίων της Αστυνομίας, δύο σιδηρογροθιές βρήκαν στο σπίτι του Χωραΐτη. Στα δάχτυλα είχαν μόνο το γενετικό υλικό του ανήλικου και όχι του Γεωργιανού. Ενώ και στο σπίτι του παπά σύμφωνα με τα ίδια έγγραφα, δεν βρήκαν ούτε αποτυπώματα, ούτε γενετικό υλικό του κατηγορούμενου. Επίσης, το μόνο μαύρο μπουφάν που βρήκαν οι αστυνομικοί ήταν στο σπίτι του μάρτυρα Μολδαβού. 

ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ
Ο πρώτος μάρτυρας που κατέθεσε ήταν ο θείος του αρχιμανδρίτη, ο οποίος είπε ότι δέχτηκε από τη γυναίκα του ένα τηλεφώνημα την Κυριακή ότι ο ανιψιός του δεν πήγε στην λειτουργία. Οταν πήγαν σπίτι μαζί με τον ψάλτη να κοιτάξουν, τον βρήκαν νεκρό στην κουζίνα, μόνο με το πουκάμισο που τον έπνιξαν τυλιγμένο στο λαιμό του. Ο θείος του είπε στο δικαστήριο ότι ο αρχιμανδρίτης ήταν πολύ φιλικός άνθρωπος με όλους και γι' αυτό τον είχαν παρεξηγήσει και διέδιδαν διάφορα. Μάλιστα είπε ότι ο αρχιμανδρίτης θα έφευγε από τη Χώρα για να πάει στα Ιεροσόλυμα, αφού πουλούσε όλη του την περιουσία. Για το Γεωργιανό είπε ότι ποτέ δεν τον είδε μαζί με τον παπά, ούτε είχε ποτέ δώσει δικαιώματα στη Χώρα. Ολοι τον ήξεραν ως δουλευταρά, ήσυχο άνθρωπο που δεν ενοχλούσε κανέναν -εκτός από μια φορά που μαζί με τη γυναίκα του τον άκουσαν να φωνάζει με τον σπιτονοικοκύρη γιατί άφησε νοίκια απλήρωτα. Αντίθετα για τον ανήλικο Χωραΐτη είπε ότι πήγαινε πολύ συχνά στο σπίτι του αρχιμανδρίτη και εκείνος τον χαρτζιλίκωνε γιατί ο πατέρας του δεν του έδινε λεφτά. 

ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ
Η γυναίκα του μάρτυρα και νεωκόρισσα είπε επίσης καλά λόγια για το Γεωργιανό, ενώ χαρακτήρισε λόγια του κόσμου όσα λέγονταν για το πάθος που έτρεφε ο αρχιμανδρίτης στα νεαρά αγόρια.
Ο ψάλτης, ο οποίος βρήκε τον αρχιμανδρίτη, τον σκιαγράφησε ως έναν άνθρωπο που άρπαζε εύκολα φωτιά. Χαρακτηριστικά είπε πως ήταν εκρηκτικός χαρακτήρας και επιβεβαίωσε ένα περιστατικό την ώρα της λειτουργίας. Συγκεκριμένα, ο αρχιμανδρίτης είχε πετάξει ένα βιβλίο σε μια πιστή, η οποία δεν έκανε ησυχία παρά τις παρατηρήσεις του. Παρατήρησε επίσης πως ο αρχιμανδρίτης ήταν πιο επιθετικός με τις γυναίκες γιατί κουτσομπόλευαν και έκαναν φασαρία στη διάρκεια της λειτουργίας. Είπε ακόμη ότι σαν άνθρωπος ο παπάς ήταν τσιγκούνης με τα λεφτά και ειδικά τον τελευταίο καιρό αντιμετώπιζε κάποιες οικονομικές δυσκολίες. Οπως και η ενορία επειδή δεν πήγαιναν και πολλοί πιστοί, ενώ όταν δολοφονήθηκε και άλλαξε ο παπάς, πολύς κόσμος στράφηκε ξανά στην εκκλησία και μπήκαν χρήματα στα παγκάρια. Ο ίδιος μάρτυρας αλλά και οι συγγενείς του αρχιμανδρίτη και αλλοδαποί μάρτυρες κατέθεσαν ότι έδινε δουλειές στους ξένους και βοηθούσε με μικροποσά. Οι ξένοι οι οποίοι κατέθεσαν ως μάρτυρες, εκτός από το Μολδαβό, δεν παραδέχτηκαν ότι είχαν οι ίδιοι σεξουαλικές σχέσεις μαζί του, είπαν όμως ότι το είχαν ακούσει και ήξεραν την αδυναμία του στο ίδιο φύλο. Κάποιοι δεν δίστασαν να πουν πως όλα τα νεαρά αγόρια της Χώρας είχαν περάσει από το κονάκι του, με το... αζημίωτο. Αν και ο ψάλτης κατέθεσε ότι σεβόταν τα παιδιά και ποτέ δεν πείραξε κανένα, όμως από τους μάρτυρες προέκυψε ότι μετά το θάνατο της μητέρας του δεν κρατούσε πια τα προσχήματα, ενώ είχε εμμονή με το σεξ. 

Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ
Ο αστυνομικός κατέθεσε χθες στο δικαστήριο ότι από την αρχή οι έρευνες στράφηκαν σε ανθρώπους που είχαν ερωτικές επαφές με τον παπά. Ανέφερε πως ο αρχιμανδρίτης πλήρωνε νεαρά αγόρια για σεξ και ανάμεσα σε αυτούς ήταν ο Χωραΐτης και ο Γεωργιανός. Ετσι, αρχικά οι ύποπτοι -όπως επεσήμαναν και οι συνήγοροι στο δικαστήριο- ήταν 7 άτομα, κι όσο προχωρούσαν οι έρευνες ο κύκλος στένευε. Η μαρτυρία του Μολδαβού αλλά και οι αντιφάσεις που έπεσαν οι δύο κατηγορούμενοι, έπεισαν τους αστυνομικούς ότι έπρεπε να επιμείνουν σε αυτούς τους δύο. Αρχικά, παραδέχτηκαν μόνο την παρουσία τους έξω από το σπίτι του αρχιμανδρίτη, αλλά αρνήθηκαν ότι μπήκαν μέσα. Πρώτος έσπασε ο Χωραΐτης και μετά από μια ώρα και ο Γεωργιανός, αλλά όπως επεσήμανε ο αστυνομικός τα έριχναν ο ένας στον άλλον και κανένας δεν παραδεχόταν ότι σκότωσε τον αρχιμανδρίτη. 

ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ
Σύμφωνα με τον αστυνομικό και το κατηγορητήριο, ο Χωραΐτης τράβηξε από τον ώμο τον αρχιμανδρίτη και τον πέταξε κάτω, ενώ με το που έπεσε άρχισε να τον χτυπά χωρίς λύπηση στο κεφάλι με μια σιδηρογροθιά. Ο Γεωργιανός άρχισε και αυτός να τον χτυπά στο κεφάλι με μια σιδηρογροθιά ξανά και ξανά, 
μετά πήρε από το νεροχύτη ένα πλαστικό χερούλι κατσαρόλας και κάρφωσε το θύμα στο κεφάλι πίσω από το αυτί.  Στη συνέχεια, και ενώ ο αρχιμανδρίτης ήταν αναίσθητος τον κρατούσε από το κεφάλι και ο Χωραΐτης πέρασε το πουκάμισο γύρω από το λαιμό του θύματος. Το έκανε θηλιά και το έσφιξε, μέχρι το θύμα να πεθάνει από ασφυξία. Φεύγοντας άφησαν τον αρχιμανδρίτη γυμνό σε ύπτια θέση στο δάπεδο της κουζίνας του σπιτιού. 

Στο σπίτι δεν βρέθηκαν ίχνη παραβίασης γιατί ο αρχιμανδρίτης τους περίμενε. Είχαν τηλεφωνήσει ότι θα πάνε γιατί ήθελαν χρήματα για να παρακολουθήσουν το πρωί της Κυριακής αγώνες καρτ στην Καλαμάτα. Μέσα στο σπίτι τα πάντα είχαν γίνει άνω κάτω και έλειπαν τα κλειδιά του μοναστηριού και το κινητό τηλέφωνο του παπά. Τα κλειδιά βρέθηκαν, όχι όμως και το κινητό, ενώ μια συσκευή που οι αστυνομικοί βρήκαν στο σπίτι του Μολδαβού χωρίς μπαταρία και κάρτα SIM δεν εξακριβώθηκε ότι ήταν του αρχιμανδρίτη.Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/koinonia/dikastiko/item/53027-dolofonia-arximandriti

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου